fredag 26. mars 2010

Dette teppet har jeg holdt på med siden i sommer. Jeg har ikke heklet på det på lenge,men det er nesten helt ferdig.  Jeg hekler rutene fast etterhvert,og hekler inn trådene så det blir nesten ingen tråder å feste!
Passer meg perfekt.  :o)

Nå er det pakking til påskeferie. Jeg drar hjem til foreldrene mine, så drar jeg til fjells på familiehytta. Det gleder jeg meg veldig mye til. Deilig med snø,hytte,sol,og alle påskefolkene som man ikke møter ellers i året.  2.påskedag drar jeg til Bodø,da er det serieåpning i Adecco-ligaen, og da er jeg selvfølgelig på plass!          
Jeg regner med at jeg blir et par dager i byen når jeg først er der. Så får jeg med meg BHK`s siste hjemmekamp for sesongen. det har jeg savnet etter at jeg flyttet!
Vet ikke om noe jobb etter påske,foreløpig,så da benytter jeg sjansen til en liten ferie.  :o)
God påske alle sammen,legg igjen en hilsen er du snill......
Påskeklem fra *anne*

2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Hei!
Og takk for koselig kommentar på bloggen min:-) Dere er jo så herlige alle sammen, og det var bare deilig å få satt ord på ting og tang. Har holdt kortene litt tett mot kroppen, og vegret meg for å si for mye offentlig. Men det er jo ikke farlig i det hele tatt...
Nydelig teppe du hekler på - blir vel ikke lenge før vi får se det helt ferdig?
Nå skal jeg slappe av, og kanskje strikke litt. Eller bare sove litt:-)
Klem fra meg!

safransax sa...

Heihå;)
Det teppet du hekler på blir kjempefint altså;)
Lurt å hekle inn trådene. Jeg sitte her med en masse lapper og tråder som skal festes;) så mitt teppe er ikke fredig med det første.

Fortsatt fin søndag:)