onsdag 2. juli 2008

Jeg har også strikket litt småtteri til lille Thea, strikket nøstebarnteppe og 3-4 luer.
Luene strikker jeg etter eget hode: legg opp 92 masker på pinne 3 1/2-4 med viking sport,strikk vrangbord 7-8cm og videre rettstrikk til du har brukt 2 nøster. Fell av før du blir fri for garn. Felling: strikk en maske,2 sammen...strikk en omgang rett,osv....Noen ganger feller jeg fortere eller saktere,alt etter når jeg ser at det nærmer seg slutten på garnet. Kjempefin tv-strikking,og noen av luene havner nok hos Irene,til kreftsaken :-)
Ellers er hodet fullt av prosjekter,så det er bare å strikke ivei...bl.a har tantegu`mor si pie bursdag om nøyaktig en uke.....

1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Hei på deg! Grattis med blogg og jeg har vært her for første gang! Tenkte på det å "strikke etter eget hode" selv her om dagen. Da jeg startet å strikke var jeg så modig sånn- det er blitt mindre av det nå og jeg tror jeg snart må utfordre meg selv på det der...