mandag 22. februar 2010

                                                                              
Som dere kanskje skjønner så er jeg glad i hus.......
Helst gamle søte og små hus....
Det er noe romantisk ved dem!  :o)
Så hvor jeg enn er og ser et slikt hus,så må jeg ta bilde av det!
Akkurat nå sitter jeg godt plantet under pleddet og ser på OL, med pc`en på fanget og strikkingen innen rekkevidde. Og her har jeg tenkt å bli sittende!!
Kaaaanskje jeg reiser meg for å fyre i ovnen,men det er slett ikke sikkert at jeg gidder....pleddet holder meg varm nok!   :o)
Drømmer litt om våren nå,ja!!
                                                                          

2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Hei!
Takk for kommentar i bloggen min:-) Titter på det huset du har lagt ut bilde av, og lurer på om jeg har sett det før... Ser at du jobber i omsorgssektoren, og lurer på hvor. Selv har jeg jobbet både inne på sykehjemmet på Ørnes og også i hj.spl. Kanskje vi treffes en gang når jeg flytter hjem igjen? Kos deg med OL-strikking videre - det skal jeg i hvert fall gjøre:-)

Nina sa...

Høres ut som om vi holder på med omtrent det samme for tiden. OL-sofa-peis-håndarbeid ;). Ikke det verste stedet å være. Og ute snør og snør og snør det. Mannen, som måker, har begynt å drømme om vår ;).