tirsdag 2. juni 2009

Huff og huff,her har det vært liten aktivitet de siste månedene.......
Jeg beundrer virkelig dere som blogger hver dag/flere ganger i uken,og har faste bloggvenner som dere "snakker" med!!
Sånn vil jeg også ha det!!
Jeg strikker og hekler endel,så det er ikke det som er problemet!!

Jeg har sagt opp jobben min og avvikler ferie i hele juni. Leiligheta er lagt ut for salg,men det går litt tregt med å bli kvitt den!! Planen min er å flytte til Ørnes, der lillesøstra mi bor med samboer og ei lita snuppa på snart 2 år. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo,eller hva jeg skal jobbe med,men det ordner seg sikkert.
Kan vel kanskje skylde på disse omstendighetene for at jeg ikke har blogget noe??

Skal prøve å få tatt bilder av det jeg har laget siden sist,og legge ut så dere får se!!
Kanskje det vil komme noen nye tips til Vera,som nettopp har begynt å strikke,og som følger bloggen min :o)
Jeg kommer snart tilbake.

ANNE

Ingen kommentarer: